Sunday, January 2, 2011

Шинэ жилийн дараах анхны ээлжит айлчлал



2011 оныг гаргачихаад шинэхэн уламжлалаа даган бид нар Их 3, амжихгүй бацан нарындаа очлоо. Ганцхан Мийгаа бидныг угтсан юм.

Үргэлжлүүлж үзээд ахин нэг хөгжилтэй видео, хэдэн зураг үзээрэй.



Ану хаа ч очсон. Хамгийн түрүүнд компьютерийг нь олж очиж суудаг. Лол. Ринчка харин камер дээрх зурагнуудыг үзэж байгаа бололтой.

Сэцэн бас өөр шинэ жилийн баяраас ирсэн. Гоёлын даашинзыг нь харж байгаа биз дээ? 
Энэ зурагны тайлбарыг би мэдэхгүй. Ринчка бол дуран руу харжээ. Би хаашаа харсныг мэдэхгүй. Уг нь би л зургийг нь дарсан баймаар юм. Лол.
Харанхуй байгаад чанар муу гарсан бололтой. Хамгийн холоос ирсэн Төгсөө, хамгийн ойроос ирсэн Нараа хоёр.
Аюушийн ээлчит хүмүүсийг очиж чимдэг зургууд эхэлж байна. Эхний чимилт Төгсөө.
Хоёр дахь чимилт Эрдэнэ.
Гуравдахь чимилт Сэцэнээ.
Үргэлжлээд Жавхаа Сэцэнээгээр чимив.
Ингээд бүгдээрээ. 2011 он гарсаны дараа Улаанбаатар Мон-Туркын 2009 оны төгсөгчдийн 9 нь цуглав. Харин өглөө нь яаж тарсаныг би мэдэхгүй. Хамгийн эрт би 8 цагт гарч явсан. Дараа нь сонсох нь ээ Аюуш, Мийгаа хоёр 12 цагт сэрэхэд бусад нь бүгд явчихсан байсан гэсэн. Хэзээ, яаж явсанаа дор сэтгэгдлээр үлдээгээрэй. Хөгжилтэй байдлаар шүү. Лол.


HAPPY NEW YEAR!!!
ШИНЭ ОНЫ МЭНД ХҮРГЬЕ!!!